Ads

Friday, June 27, 2014

My sweet heart





Mengenalmu adalah satu anugerah buat diriku...syukur pada yg Maha Esa kerana mengizinkan aku merasakan bahagia..memberi peluang padaku mengecap kebahagiaan,lamanya menanti dirimu...lamanya menanti kebahagiaan...akhirnya aku bertemu sidia nadiku,hatiku,penguat dan semangat ku...aku bermohon semoga ikatan yg terjalin diberkati dan dilimpahi kasih sayang yg abadi....terima kasih ya allah...memberikan rasa yg tidak pernah aku rasai...setelah setahun mengenali hati budi masing-masing...24/6/2014 adalah hari lahirku,dan pada tarikh itu juga aku dilamar...terima kasih wahai sayang..syukur alhamdulillah...doakan perjalanan dan perancangan kami ke peringkat seterusnya berjalan lancar..semoga dia menjadi suami yg soleh dan aku isteri yg solehah buatnya..aminn.. <3 <3




Yaallahh...
Sayangi lah dia...
Ampuni dosanya...
Dakaplah dia dalam dakapan kasih-Mu...
Tetapkanlah hatinya pada agama-Mu....
Indahkan peribadinya dengan iman dan taqwa...
Kurniakan dia taufiq dan hidayah-Mu...
Kerana namanya terlakar INDAH disudut hatiku..
Dan didalam bisikan do'aku padamu..

No comments:

Post a Comment